سیستم های تصفیه فاضلاب در محل - سپتیک :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




سیستم های تصفیه فاضلاب در محل - سپتیک


سیستم های تصفیه فاضلاب در محل یکی از روش های محبوب دفع فاضلاب در ایالات متحده است، به ویژه در مناطق روستایی که خطوط فاضلاب به راحتی در دسترس نیست. براساس آمار مرکز خدمات ملی محیط زیست، حدود 25٪ از جمعیت ایالات متحده دارای سیستم تصفیه فاضلاب در محل هستند. اگر شما صاحب سیستم تصفیه فاضلاب در محل هستید، باید اقدامات لازم را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که به اموال خود، خانواده، محیط زیست و اموال و خانواده های اطرافیان خود آسیب نمی رسانید.


سیستم سپتیک چیست و چگونه کار میکند؟


نگهداری یک امر ضروری است!

نصب سیستم تصفیه فاضلاب در محل بر روی ملک شما می تواند برای محیط زیست بسیار مفیدتر از اجرای مایل ها خطوط فاضلاب به سمت ملک شما باشد. متأسفانه، در بسیاری از موارد، به محض نصب سیستم تصفیه فاضلاب در محل، غالباً تا زمانی که دچار اختلال شود، فراموش می شود. هنگامی که سیستم بر روی ملک شما نصب می شود، شما مسئول آن هستید. طبق قواعد آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA ایالات متحده)، حدود 10-20 درصد از سیستم های تصفیه فاضلاب در محل هر ساله عملکرد نامناسبی دارند. بیشتر اوقات، خرابی یا خرابی سیستم تقریباً همیشه نتیجه تعمیر و نگهداری نامناسب توسط مالک است.


خرابی سیستم

سیستم تصفیه فاضلاب در محل به دلایلی ممکن است خراب شود، اما معمولاً به نگهداری نادرست توسط مالک اشاره دارد. عدم بازرسی کافی از سیستم شما می تواند باعث شود مالک فاکتورهای اصلی موثر در خرابی سیستم تصفیه فاضلاب را از دست بدهد.


چه می توانم بکنم؟

نگهداری صحیح سیستم فاضلاب در محل شما نه تنها در طولانی مدت صرفه جویی می کند، بلکه برای محافظت از منابع آب زیرزمینی و اطمینان از آب آشامیدنی سالم برای شما، خانواده و همسایگان نیز مهم است. طبق مرکز ملی خدمات محیطی، سیستم ها باید هر 1-2 سال توسط یک متخصص بازرسی شوند و در صورت لزوم پمپ شوند.


در صورت نگهداری صحیح، سیستم تصفیه فاضلاب شما می تواند مفید و سازگار با محیط زیست باشد، اما بدون تعمیر و نگهداری منظم، این امکان را دارد که بر منابع آب زیرزمینی تأثیر بگذارد و به شما و اطرافیان آسیب برساند. با بازرسی منظم و پمپاژ سیستم تصفیه فاضلاب می توانید از هزینه های غیرضروری، صدمه به اموال شما، صدمه به خصوصیات همسایه، صدمه به محیط زیست و صدمه به سلامتی شما، خانواده و خانواده های اطراف اموالتان جلوگیری کنید.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools