دانلود نرم افزار تصویر سازی، تجزیه و تحلیل و مدیریت داده های محیطی Hydro GeoAnalyst :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




دانلود نرم افزار تصویر سازی، تجزیه و تحلیل و مدیریت داده های محیطی Hydro GeoAnalyst


نرم افزار تصویر سازی، تجزیه و تحلیل و مدیریت داده های محیطی

نرم افزار Hydro GeoAnalyst یک فضای یگانه برای مدیریت سیستمی داده های آب های زیرزمینی و محیطی است؛ که سبب سازماندهی داده های محیطی شده و همچنین به شما برای افزایش سرعت ایجاد نتایج تحلیلی-جامع که قابل اعتماد و دارای مفاهیم ساده ای جهت درک می باشد، کمک می نماید. با Hydro GeoAnalyst، متخصصان آب های زیرزمینی، علوم زمین و سازمان های دولتی تمامی ابزارهای مورد نیازی که به طور موثری برای مدیریت حجم زیادی از داده ها، و تصمیم گیری آگاهانه در مورد محیط زیست و منابع آب کارامد است، در اختیار خواهند داشت.


اما چرا باید به انتخاب Hydro GeoAnalyst دست زد؟

صرفه جویی در وقت و پول

افزایش بهره وری و دستیابی با صرفه جویی در هزینه به مجموعه کارآمد و خودکار داده ها، ورود داده ها، تجزیه و تحلیل و گردش آنها و تولید گزارش.


بهبود کیفیت داده ها

Hydro GeoAnalyst سبب استاندارد سازی سازمان شما به صورت هوشمندانه خواهد شد که تایید کننده تمامی فرآیند های ورود داده ها، حصول اطمینان از آنها مطابق با کیفیت مورد نیاز برای تجزیه و تحلیل قابل اعتماد و تصمیم گیری آگاهانه خواهد بود.


شروع به کار سریع

Hydro GeoAnalyst به شما برای ایجاد سریع و شروع پروژه با ارائه یک مجموعه از قالب های پایگاه داده محیطی شامل جداول و زمینه ها برای انواع مختلفی داده های محیطی، لاگ های متداول گمانه و قالب گزارش کمک فراوانی می کند.


کنترل همیشگی و پویا

بر خلاف دیگر بسته های نرم افزاری مدیریت داده های محیطی، Hydro GeoAnalyst به شما امکان کنترل کامل بر پایگاه داده خود را خواهد داد؛ به گونه ای که به شما برای سفارشی سازی کامل ساختار بانک اطلاعاتی در موارد گوناگون نیازهای پروژه و مقیاس پایگاه داده در موارد حجم داده های در حال افزایش اختیارات و امکانات کاملی را می دهد.


به دست دادن بینش انتقادی

به دست دادن بینش بیشتری نسبت به داده های محیطی خود با مجموعه ای از ابزار تجزیه و تحلیل، ابزار یکپارچه تفسیر و تجسم، از جمله مدیریت نقشه،ویرایشگر مقاطع عرضی، پلاتر لوگ گمانه، نمودارهای سری زمانی، جستجوگر 3D و... . بر خلاف دیگر سیستم های مدیریت داده های تجاری، ابزار تجزیه و تحلیل Hydro GeoAnalyst توسط شلومبرژه تنها برای خدمات آب توسعه یافته است که به شما در صرفه جویی اقتصادی، تضمین قابلیت توسعه یافتگی، و ساده بودن تدارکات و مدیریت مجوز آن اطمینان خواهد داد.


حفظ اطلاعات حیاتی در دسترس

ایجاد کننده جستجوگر شرطی با یک ابزار قدرتمند که به شما برای ایجاد، ذخیره و نمایش ساده داده های پیچیده، بدون نیاز به دانستن فرم و نحوه پیچیده SQL کمک خواهد کرد. و البته به راحتی در شرایطی مختلف بنا به درخواست شما با کشیدن و رها سازی زمینه های پایگاه داده، و انتخاب عملگرهای منطقی مورد نظر (AND، OR، و مانند آن) دسترسی ها را بسیار ساده خواهد نمود.


همکاری و ارتباط موثر

Hydro GeoAnalyst تمام اطلاعات خود را در یک پایگاه داده مرکزی ذخیره می نماید که می تواند توسط کاربران متعدد به شکلی امن در سراسر شبکه قابل دسترس باشد.  اطلاعات مربوط به گمانه، نقشه ها، مقاطع نمودار، نمودار سری زمانی و گزارش ها را می توان به راحتی با اعضای تیم و تصمیم گیرندگان کلیدی بازیابی کرد.


حداکثر رساندن بهره وری در زمینه مورد نظر

Hydro GeoAnalyst به فرمی ساده اقدام به جمع آوری داده های درست با استفاده از ابزار برنامه ریزی و "پشتیبانی تحویل" داده های تلفن همراه الکترونیکی می نماید. این امر سبب می شود تا به راحتی شما بتوانید اقدام به برنامه ریزی سفرهای خود کرده، و سپس به راحتی اقدام به جمع آوری داده های مورد نظر با استفاده از اپل یا سیستم عامل آندروید دستگاه تلفن هوشمند خود کنید.


برنامه های کاربردی این نرم افزار

  • مدیریت داده های شبکه سیستم نظارت آب زیرزمینی محلی، ایالتی و فدرال
  • مدیریت داده های مرتبط با پروژه بازسازی
  • مدیریت جزئیات ساختمان چاه و اطلاعات ثبتی
  • تجزیه و تحلیل داده گمانه جهت به دست دادن اکتشاف مواد معدنی
  • تفسیر داده های زمین شناسی و آب-چینه شناسی
  • نقشه برداری و گزارش درجات آبخوان و اشکال زمین شناسی
  • مانیتورینگ محل های دفن زباله و همچنین گزارش داده
  • ارزیابی و گزارش توزیع مکانی پارامترهای کیفیت آب
  • ارزیابی آسیب پذیری آب زیرزمینی و برنامه ریزی حفاظت آب

 












نظرات (۱)

  • آواتار کامنت کیان وبسايت

    خیلی عالی بود تشکر شرکت کیان پارسhttps://kianparsco.com/

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09120523293-098

W3Schools

W3Schools