برنامه نشست‌ها و کارگاه‌های نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




برنامه نشست‌ها و کارگاه‌های نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب

برنامه نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی سیزدهمین نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب اعلام شد

ستاد برگزاری نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب، برنامه نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب را اعلام کرد.

 طبق اعلام ستاد برگزاری نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب، در حاشیه این رویداد بین‌المللی سه نشست تخصصی و هفت کارگاه آموزشی پیرامون بحث‌های روز صنعت آب و همسو با اهداف برگزاری نمایشگاه برپا می‌شود.            

نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی توسط ستاد برگزاری نمایشگاه و با حضور میهمانانی از وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت امور خارجه، مجلس شورای اسلامی، بانک‌ها و مدیران ارشد صنعت آب و فاضلاب در خصوص مباحث سرمایه گذاری و حوزه صادرات و حمایت از تولیدات ساخت داخل برگزار خواهد شد.

بر پایه این گزارش، نخستین نشست تخصصی این دوره از نمایشگاه 25 مهرماه از ساعت 14 تا 16 با موضوع «آسیب شناسی سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در بخش آب و آبفا» با حضور محسن بختیار، معاون برنامه‌ریزی اقتصادی وزارت نیرو و اصغر اسماعیل‌نیا، مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و تنظیم مقررات بازار آب و برق در سالن مروارید برگزار می‌شود.

سالن مروارید نمایشگاه 26 مهرماه میزبان نشست«راهکارهای حمایت از ساخت داخل و توسعه صادرات» خواهد بود که علیرضا دائمی، قائم مقام وزیرنیرو در امور بین‌الملل به همراه بهرام نظام‌الملکی، مدیرکل دفتر توسعه صادرات وزارت نیرو از ساعت 14 تا 16 به بحث و بررسی در خصوص موضوع این نشست تخصصی خواهند پرداخت.

همچنین «پایش و کنترل برداشت از چاه‌های آب با استفاده از کنتورهای هوشمند» نیز دیگر نشست تخصصی این دوره از نمایشگاه بین‌المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب خواهد بود که در آن محمد حاج‌رسولی‌ها، مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران به همراه جهانگیر حبیبی، حمید رحمانی و غرویان از ساعت 10 تا 12 روز پنجشنبه 27 مهرماه به میزبانی سالن صدف نمایشگاه این برنامه تخصصی را برپا خواهند کرد.

عناوین کارگاه‌های آموزشی نمایشگاه آب

براساس برنامه ریزی صورت گرفته برای دوره از نمایشگاه هفت کارگاه آموزشی پیش‌بینی شده است که براین اساس در روز افتتاحیه نمایشگاه کارگاه «نقش اطلاع‌رسانی، آموزش و فرهنگ سازی برای مشارکت پایدار در حفاظت از منابع آب» از ساعت 14 تا 15.30 با حضور "بنفشه زهرایی"، "محمد حب‌وطن"، "عبدالله اسکویی"، "سیما شریفیان" و "سمیعی" در سالن 40 نمایشگاه برگزار می‌شود.

در روز سه‌شنبه، 25 مهرماه نیز محمد ابراهیم‌نیا، مدیرکل دفتر برنامه ریزی کلان آب و آبفای وزارت نیرو از ساعت 10 تا 12 به همراه هدایت فهمی، صدیقه ترابی و بهیه جعفری بی‌بالان کارگاه آموزشی «وضعیت آب کشور، چالش‌ها و راهکارهای اساسی» را در سالن 40 نمایشگاه برگزار خواهند کرد.

براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته سومین روز نمایشگاه شاهد برپایی دو کارگاه آموزشی خواهد بود که بر این اساس کارگاه «وضعیت آینده آب شرب در فلات مرکزی ایران» روز چهارشنبه، 26 مهرماه از ساعت 10 تا 12 در سالن 40 نمایشگاه برپا می‌شود. همچنین در این روز سالن 40 نمایشگاه از ساعت 13 تا 15 میزبان کارگاه «معرفی طرح مطالعه انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی ایران» خواهد بود.

برای روز اختتامیه این دوره از نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب نیز کارگاه آموزشی «بازارهای محلی آب» پیش‌بینی شده است که از ساعت 10 تا 11:30 پنجشنبه، 27 مهرماه این برنامه در سالن 40 نمایشگاه برگزار می‌شود. براساس برنامه ریزی صورت گرفته در این دوره از نمایشگاه دو کارگاه آموزشی «امنیت آبی در سکونت گاه‌های انسانی» و «مدرسان آب و رسانه» نیز در محل برپایی این رویداد بین‌المللی برگزار خواهد شد.












نظرات (۱)

  • آواتار کامنت علی

    سلام ... لطفا برای ما که در شهرستان هستیم یا افرادی که نمی تونند در این همایش و کارگاه ها شرکت کنند گزارش روزانه یا فایل صوتی  یا تصویری قرار دهید تا ما هم از این رویداد مهم و مطالب مهم در کارگاه ها  بی نصیب نمانیم ... با تشکر فراوان 

    • آواتار مدير سايت:

      با سلام

      کارگاه مذکور مرتبط با سایت نیست و تنها خبر آن در اینجا منتشر شده است.

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09120523293-098

W3Schools

W3Schools