دانلود نرم افزار سیستم کنترل و مدیریت آب - HEC-RTS :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




دانلود نرم افزار سیستم کنترل و مدیریت آب - HEC-RTS


HEC-RTS (شبیه سازی زمان واقعی) نسخه عمومی سیستم کنترل مدیریت آب (CWMS) و Visualization Interface یا CAVI است. این یک سیستم جامع جمع آوری داده ها و سامانه مدل سازی هیدرولوژیکی برای پشتیبانی کوتاه مدت تصمیم گیری از عملیات کنترل آب در زمان واقعی است. این شامل جمع آوری داده ها، اعتبارسنجی و اصلاح، ذخیره سازی داده ها، تجسم، شبیه سازی مدل زمان واقعی برای حمایت از تصمیم گیری و انتشار اطلاعات است. در پیاده سازی Corps خود، CWMS از یک پایگاه داده Oracle و ایستگاه های کاری Sun Solaris برای پردازش داده ها و ذخیره سازی استفاده می کند. HEC-RTS یک نسخه ویندوز مبتنی بر CWMS بدون استفاده از پایگاه داده Oracle است.

متاسفانه، CEIWR-HEC قادر به ارائه پشتیبانی تلفنی یا ایمیل به مشتریان غیر آمریکایی نیست. با این حال، CEIWR-HEC هر کسی که با نرم افزار CEIWR-HEC مشکل دارد را تشویق به همکاری می کند، لطفا گزارش دهید.

این موضوع را از طریق گزارش HEC-RTS یا گزارش اشکال انجام داده. و همچنین، لطفا صفحه سیاست پشتیبانی CEIWR-HEC را برای جزئیات بیشتر مرور کنید.


HEC-RTS یک سیستم جامع جمع آوری داده ها و سیستم مدل سازی هیدرولوژیکی برای پشتیبانی کوتاه مدت تصمیم گیری از عملیات کنترل آب در زمان واقعی است. شرح زیر بعضی از قابلیت های عمده HEC-RTS است.

CAVI

Forecasting

Interface

Georeferencing

Actions/Reports

RAS Mapper


CAVI

CAVI 3.0 (رابط کنترل و تجسم) و HEC-RTS 3.0 (شبیه سازی زمان واقعی) هر دو برنامه مشابه هستند، به جز CAVI دسترسی به پایگاه داده Oracle CWMS و HEC-RTS ندارد. این کار با سوئیچ نرم افزاری انجام می شود، بنابراین هر کدام یک کد مشابه دارند. HEC-RTS اطلاعاتی را که در فایل های HEC-DSS ذخیره می شود به دست می آورد و CAVI اطلاعات را از HEC-DSS و CWMS Oracle به دست می آورد. هر دو برنامه یک ساختار دایرکتوری دارند، بنابراین یک حوضه آبریز می تواند با هر یک از برنامه ها ساخته و مورد استفاده قرار گیرد، مگر اینکه HEC-RTS قادر به دسترسی به داده های CWMS Oracle نباشد.


پیش بینی

HEC-RTS با پشتیبانی از تصمیم گیری عملیاتی با مدل سازی شبیه سازی پیش بینی، استفاده از هر ترکیبی از مدل های زیر را، پشتیبانی می کند. مدل سازی رواناب-بارش با HEC-HMS بر اساس بارش باران و یا رادار، پیش بینی بارش کمی (QPF) و سایر سناریوهای بارندگی آینده، پیش بینی های جریان های کنترل نشده را در داخل و خارج از مخازن فراهم می کند. شبیه سازی عملیات مخزن با هر HEC-ResSim یا CADWSS RiverWare اطلاعات تصمیم عملیاتی را برای مهندسین فراهم می آورد. برنامه هیدرولیکی رودخانه HEC-RAS برای این سناریوها دبی رودخانه و سطح آب را محاسبه می کند. مرز نفوذ و نقشه عمق آب در دشت سیل را می توان از نتایج HEC-RAS با استفاده از RAS Mapper محاسبه کرد. اثرات جایگزین های مختلف جریان توسط HEC-FIA محاسبه شده است. دنباله قابل تنظیم از نرم افزار مدل سازی به مهندسان اجازه می دهد تا تصمیمات عملیاتی برای مخازن و سایر ساختارهای کنترل را ارزیابی کنند و مقادیر هیدرولیکی و اقتصادی را برای سناریوهای مختلف «اگر چه؟» مقایسه کنند.



رابط

نسخه 3.0 HEC-RTS دارای یک رابط مشترک با ابزار تجزیه و تحلیل آبخیز (HEC-WAT)، نسخه برنامه نویسی CWMS یا HEC-RTS و چندین برنامه کاربردی دیگر HEC است. چارچوب مشترک اجازه می دهد تا مدل ها در هر دو برنامه کاربردی جایگزین یا برای پیش بینی و تصمیم گیری در زمان واقعی استفاده شود. این چارچوب مکانیسم هایی را برای HEC-RTS فراهم می کند تا به طور مستقیم با برنامه های مدل سازی ارتباط برقرار کنند، و به عنوان فرآیندهای مستقل اجرا شوند.


زمین آمار

HEC-RTS و مدل ها دارای یک «صفحه دسکتاپ» رایج است که می توانند یک پس زمینه نقشه اینترنتی مانند Google یا Bing داشته باشند. هر مدل ثبت و ترسیم اشیاء مدل جغرافیایی اشاره شده بر روی پانل نقشه مانند دسترسی، مقطع، زیرسطح، اتصال و غیره. هنگامی که یک کاربر یکی از این اشیا را انتخاب می کند، HEC-RTS یک پیام را به مدل ارسال می کند و مدل جعبه محاوره ای مربوط به آن شیء را نمایش می دهد. به عنوان مثال، با انتخاب یکی از خطوط مقطع سبز بر روی نقشه، کاربر می تواند ویرایشگر هندسی HEC-RAS را برای این قسمت عبور دهد.


اقدامات / گزارش ها

HEC-RTS یک پانل "Actions / Reports" دارد. از این پانل، زمانی که یک مدل انتخاب شده است، این مدل لیستی از دستورات (دکمه ها) را که می تواند توسط آن مدل در آن حالت انجام شود، مانند محاسبه، تنظیم میزان از دست دادن، تغییر ضریب مسیریابی، و غیره نمایش می دهد. ویرایشگر نرم افزار نرم افزار مناسب و یا اقدام. به طور مشابه، پانل گزارش ها لیستی از دستورات برای گزارش ها (قطعه ها، جداول) را از هر یک از برنامه های کاربردی نرم افزار نشان می دهد که هنگام اجرا انتخاب می شوند.



RAS Mapper

ادغام با HEC-RAS و RAS Mapper مکانیسم را برای محاسبه نقشه های فرو ریختن سیل در زمان واقعی با استفاده از جریان های پیش بینی شده از HEC-HMS و HEC-ResSim فراهم می کند. نقشه ها عمق و مرز سیل را براساس سناریوهای بارندگی مختلف و / یا عملیات مخزن یا سایر گزینه هایی که می توانند مراحل و جریان را تحت تأثیر قرار دهند نشان می دهد. نقشه ها بر روی یک پس زمینه نقشه اینترنت (انتخاب شده توسط کاربر) و یا یک عکس جغرافیایی ارجاع داده شده، به کاربر اجازه می دهد تا به بزرگنمایی و دیدن جزئیات عمق بپردازد. RAS Mapper می تواند نقشه های انتخاب شده را در فرمت Google بنویسد که می تواند بر روی یک سرور قرار گیرد و در زمینه iPad یا تلفن هوشمند دیده شود.


دانلود راهنمای کاربر HEC-RTS


دانلود آخرین نسخه نرم افزار












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09120523293-098

W3Schools

W3Schools