کتاب تالاب ها در مرکز راه حل های مبتنی بر طبیعت :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




کتاب تالاب ها در مرکز راه حل های مبتنی بر طبیعت


این کتاب توسط Springer به عنوان کتاب افتتاحیه در سری جدید تولیدات حفاظت از محیط زیست و مدیریت منتشر شده است.

تالاب ها در مرکز مجموعه ای از خدمات اکوسیستم ارزشمند قرار دارند که به جوامع اطراف و زیستگاه های طبیعی آنها کمک می کند. این اکوسیستم ها با توجه به اولویت افزایش داده شده توسط جامعه بین المللی به راه حل های مبتنی بر طبیعت اهمیت پیدا کرده اند. برای مقابله با آلودگی، تخریب زمین و آب، منابع برای معیشت محلی و همچنین امکان کمک به اهداف پایدار مربوط به آب را فراهم می کنند.

کتاب جدید: تالاب های چند منظوره. کاهش آلودگی و سایر خدمات زیست محیطی از تالاب های طبیعی و ساخت یافته، دیدگاه منحصر به فردی را در مورد چگونگی عملکرد به برنامه ریزان و مدیران اکوسیستم ها می دهد و می تواند ارزش تالاب ها را به عنوان / برای راه حل های مبتنی بر طبیعت افزایش دهد. این احتمالا اولین تجزیه و تحلیل جامع کاربرد برنامه های مبتنی بر طبیعت در تالاب ها است. این کتاب موارد زیر را ارائه می دهد:


• نگاه جامع جهانی از سنتز مطالعات موردی و نمونه هایی از تالاب ها به عنوان راه حل های مبتنی بر طبیعت (NbS) در مقیاس های مختلف، بخش ها و مناطق جغرافیایی.

• تمرکز بر «قابلیت چند کاره» و شواهد برای نشان دادن شیوه های استفاده چندگانه - با توضیحی واضح از پروژه های تالاب طبیعی و ساخته شده که با اهداف توسعه مانند مدیریت شهری و مدیریت طوفان، طراحی شهر های هوشمند مقاوم در برابر آب و هوا، مدیریت تاثیرات تالاب رویدادهای شدید آب و هوا؛ رسوب و آلودگی مواد مغذی است.

• تالاب ها به عنوان یک ابزار قدرتمند NbS برای مزایای اجتماعی-اقتصادی و اجتماعی-فرهنگی، برای مقیاس پروژه ها، درس های آموخته شده، معیشت و پتانسیل درآمد، به ویژه برای اقتصادهای در حال توسعه

• شواهد نوآورانه درباره مفاهیم و رویکردهای NbS برای پیشبرد تفاهم، تعهد و سرمایه گذاری برای ارتقای روش های NbS. گزارش جهانی توسعه آب و برق در سال 2018 بر روی NbS نیز متمرکز است و این کتاب هماهنگی به موقع است که در این فرایند به ارائه مباحث مهم در زمینه سیاست و استراتژی های سازمان های بین المللی و سازمان ملل می پردازد.

• مطالعات موردی که یک مورد کسب و کار قوی برای راه حل های مبتنی بر طبیعت - تمرکز بر تالاب طبیعی و ساخته شده - از جمله تجزیه و تحلیل هزینه-سود و ابزارهای تامین مالی است.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools