نحوه انجام مدل سازی آب های زیرزمینی :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




نحوه انجام مدل سازی آب های زیرزمینی


نحوه انجام مدل سازی آب های زیرزمینی (یا هر مدل سازی) در مدت زمان کمتری


از آنجا که زمان اهمیت دارد و همه اکنون نتایج و راه حل های خود را می خواهند، مدل سازان آبهای زیرزمینی (یا هر سازنده مدل منابع آب) باید فکر کنند که چگونه می توانند با مدت زمان محدود موجود، کارهای بیشتری انجام دهند. این یک بازسازی، مهندسی مجدد، مفهوم سازی جدید از نه تنها آنچه ما انجام می دهیم، بلکه اینکه چگونه انجام می دهیم است، و در پایان از نتایج اصلی خوشحال می شویم و نتایج ثانویه از کار مدل سازی خود به دست می آوریم.

مدل سازان آب های زیرزمینی متخصصان منابع آب هستند که مهارت بالایی در محاسبات، برنامه نویسی، ریاضیات و درک رژیم جریان آب های زیرزمینی دارند. نوع کار ، پیچیدگی مناطق مورد مطالعه، داده های مشاهده محدود، بودجه محدود، مدت زمان تکمیل و درک کم و درک کم از جریان آب زیرزمینی و کیفیت آب های زیرزمینی باعث می شود که مدل سازی کار به گونه ای خاص باشد که در آن داریم. اتخاذ تکنیک های ویژه برای ارائه کار خوب ضمن حفظ صداقت و سلامتی مدل ساز است.


از مشخصات "مدل سازنده آبهای زیرزمینی مخرب" خودداری کنید

در این مقاله استراتژی های برتر برای بهینه سازی کار مدل ساز آب های زیرزمینی توضیح داده خواهد شد، اما به نوعی این مقاله قصد دارد "مشخصات آب زیرزمینی مخرب" را متوقف کند، زیرا شخصی که در تعداد زیادی پروژه درگیر است، باید گزارش های زیادی را ارائه دهد. همیشه در جلسات است و بیش از 60 ساعت در هفته در محل کار است.


بر اساس توضیحات مدل مخرب، کیفیت مدل های تولید آب زیرزمینی تولیدی مشکوک و سوال برانگیز است یا از کیفیت پایین برخوردار است.


برای ما مدل سازی آب های زیرزمینی محصولی "صنعتگر" است، در صورتی که یک فرد با مهارت بالا یک محصول را به روشی غیر مکانیزه تولید کند. داشتن مشخصات مخرب خیلی خوب نیست، نه برای محصول و نه برای مدل ساز.


استراتژی های برتر برای انجام حالت در زمان کمتر

زیرا همه می خواهند به موقع و با لبخند به خانه بروند. لیست زیر موارد برتر برای اجرای هر روز کار مدل سازی آب های زیرزمینی را دارد:


الف) روز خود را از پیش برنامه ریزی کنید

شما می توانید در ضمن شرکت در دوره ها و یا جلسات در حال انجام سه گزارش یا درگیر در چهار پروژه تحقیقاتی باشید، و حتی می خواهید به جستجوی کدهایی بپردازید که تازه منتشر شده است. چگونه می توانید تمام این کارها را انجام دهید؟ پاسخ متکی به عدم خوردن کیک به طور هم زمان بلکه خوردن کیک به صورت تکه است. شما امروز نمی توانید تمام کارهای معلق خود را تمام کنید، اما اگر امروز شروع کنید، می توانید هفته آینده آن را تمام کنید.

شما می دانید در دو هفته آینده چه کاری باید انجام دهید؛ با تعیین تکالیف روزانه شروع کنید و هر دو روز موفقیت کار و عملکرد پروژه را ارزیابی کنید.


ب) برنامه ای را دنبال کنید

یک مدلساز مخرب برنامه ای ندارد ، اما یک مدل ساز معقول به ساعات کاری خاص احتیاج دارد. عملکرد مغز انسان با مصرف انرژی زیاد بر اساس بارهای زیاد تحمیل شگفت انگیز است، اما ظرفیت توجه نامحدود نیست و یک مدل دهنده نمی تواند بیش از سه ساعت به طور مداوم و بدون استراحت کار کند. به طور روزمره ، یک مدل ساز فقط می تواند دو چرخش را به روشی پایدار و مخرب انجام دهد. به طور مرتب ، الگوبرداری از اواخر شب توصیه نمی شود زیرا مغز نمی تواند از توجه به مدل جدا شود و رویاها مختل می شوند.


ج) مراقب حواس پرتی های خود باشید

آشفتگی برای مدل سازهای آب زیرزمینی بد نیست. اگر واقعیت این است که "یانگ" هستند، در حالی که مدل "یینگ" است، این تعادل فعالیت ذهنی شما را به ارمغان می آورد، با این حال، این حواس پرتی ها نمی توانند شما را منحرف کنند. تلفن های هوشمند، شبکه های اجتماعی، روزنامه، کوکی ها و حتی ایمیل شما باید از "نوبت" شما جدا باشد. پس از اتمام مرحله تمرکز زیاد، می توانید در مورد فعالیت های دلپذیر مانند موارد ذکر شده یا خواندن وبلاگ، استراحت کنید.


د) از جلسات غیرضروری خودداری کنید

جلسات برای ساخت مدل، برای تخصیص مفهوم، برای هماهنگی پروژه و بسیاری از دلایل حرفه ای دیگر عالی است، اما آنها یک سمت تاریک دارند: جلسات زمان می برد، آرامش ندارند، نتیجه خاصی ندارند، برنامه خاصی را دنبال نمی کنند، و به نوعی کسی نمی داند که چند جلسه برای یک پروژه لازم است.


هیچ تعریف واضحی درباره زمان غیر ضروری بودن جلسه وجود ندارد، اما به نوعی اگر جلسه‌ای "نوبت" داشته باشد به این معنی است که 50٪ از بهره‌وری کلی روزانه شما از بین رفته است. استراتژی اجرای یک "sprechstunde" یا ساعات مشخص برای جلسات یا هماهنگی پروژه است، در واقع کلمه آلمانی فقط برای یک ساعت است.


ه) سؤالات فلسفی مطرح کنید

هنگام انجام کالیبراسیون یا یک سری شبیه سازی یا حتی هنگام نوشتن یک پیشنهاد، باید برخی سؤالات فلسفی ایجاد شود. این سؤالات مربوط به موارد زیر است:


آیا ما این کار را درست انجام می دهیم؟


آیا می توان این کار را به روش دیگری انجام داد؟


نتیجه این کار مدل سازی واقعاً برای مشتری ارزش دارد؟


آیا این روش بیشتر از زمان موجود طول می کشد؟


به عنوان یک کنترل کیفیت داخلی در این سؤالات فکر کنید


اوضاع که گاهی اوقات آنقدر مشهود نیست زیرا ما عجله داریم کارهای بیشتری انجام دهیم و مدل سازی بیشتری انجام دهیم.


f) اجازه دهید کد همراه شما باشد

کار بهینه شده برای اتوماسیون به کد احتیاج دارد. اتوماسیون کارهای کم فکری به عنوان گردآوری داده تهیه نقشه، ترسیم نمودارها با کدهای Python C ++ یا Julia قابل انجام است. یک مدل ساز آب زیرزمینی زمان بیشتری را برای انجام کارهای بسیار ماهرانه به عنوان کالیبراسیون مدل، شبیه سازی مدل و تجزیه و تحلیل خروجی مدل صرف کرده است. تا زمانی که مدل ساز گردش کار خود را با اسکریپت های کوچک بهینه کند، زمان بیشتری برای کارهای مهم وجود دارد و می توانید به موقع به خانه بروید.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools