صادر کردن یک پرونده متن در مدل SMS :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




صادر کردن یک پرونده متن در مدل SMS


گاهی اوقات، بهترین راه برای به اشتراک گذاری داده های راه حل شما از طریق یک فایل متنی است. داده های موجود در پرونده های متنی می توانند به روش های مختلفی قالب بندی شوند، زیرا فایل های متنی محدود توسط وسیع ترین طیف  از برنامه های کاربردی در خارج پشتیبانی می شوند.

ایجاد یک فایل متنی محدود از پروژه مدل SMS شما کمی متفاوت از صادرات پروژه به عنوان یک فایل متنی متداول است.

دستور Save As را در منوی File انتخاب کنید.

در پنجره ذخیره، نوع پرونده را به عنوان Tabular Data File * .txt تغییر دهید. این به اس ام اس می گوید شما می خواهید یک فایل متنی با محدودیت ایجاد کنید.

نام خود را برای پرونده خود وارد کنید و مطمئن شوید که در فهرست صحیح ذخیره شده است.

پس از کلیک بر روی پنجره ذخیره، باید بخش Export Tabular File ظاهر شود. در این قسمت، می توانید نحوه ساماندهی مدل SMS برای سازماندهی پرونده خود را مشخص کنید. می توانید چند ستون را که می خواهید در پرونده خود داشته باشید انتخاب کنید و اینکه چگونه می توانید با استفاده از یک فضا، برگه یا کاما از هم جدا شوند.

نکته مهم این است که باید داده هایی را که می خواهید صادر کنید انتخاب کنید. می توانید مجموعه ای از مش، شبکه یا پراکندگی مورد نظر خود را انتخاب کنید، سپس در هر ستون پرونده مشخص کنید.

نام سر ستون ها را می توان مشخص کرد. در صورت استفاده از این گزینه، نام هر ستون باید در صفحه گسترده ستون در پایین کادر پنجره وارد شود.

با کلیک بر روی دکمه های داده در صفحه ستون در انتهای پنجره، بخشی ایجاد می شود که به شما امکان می دهد مجموعه داده های موجود در هر ستون را انتخاب کنید. به طور معمول، این مقدار x ، y و z شما خواهد بود. اما اگر ستون بیشتری دارید می توانید مجموعه داده های دیگری را نیز در آن وارد کنید. هر دو حالت پایدار و داده های گذرا می توانند صادر شوند.

همچنین می توانید داده های خود را با پرونده خود ذخیره کنید. این می تواند شامل داده هایی مانند طرح پروژه یا چند ضلعی در حدود مرزهای داده باشد.

پس از اتمام کار با سازماندهی پرونده، بر روی OK در گفتگوی Export Tabular File کلیک کنید تا پرونده خود را ذخیره کنید. اکنون می توانید فایل متنی را به همکاران خود ارسال کنید یا از آن در سایر پروژه ها با هر نرم افزاری که می تواند از یک فایل متنی پشتیبانی کند استفاده کنید.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools