نکاتی در مورد اشتراک گذاری فایل های پروژه SRH-2D :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




نکاتی در مورد اشتراک گذاری فایل های پروژه SRH-2D


در مدل SMS پروژه ها به صورت یک سری پرونده ها ذخیره می شوند. این پرونده ها باید هنگام ارسال پروژه به یک همکار نگه داشته شوند. پرونده های دقیق مورد نیاز اغلب بر اساس مدل عددی مورد استفاده متفاوت است. در این مقاله پرونده های مورد نیاز هنگام اشتراک یک پروژه SRH-2D مورد بحث قرار خواهد گرفت.

در هنگام به اشتراک گذاشتن پرونده های پروژه SRH-2D، چند مورد وجود دارد که باید در خاطر داشته باشید.


مطمئن شوید هنگام ارسال آنها به شخص دیگری، همه پرونده ها درج شده اند. فایل های اصلی که به طور کلی مورد نیاز هستند عبارتند از:

  • پرونده پروژه مدل (*. sms)
  • پرونده داده نقشه (*. نقشه)
  • پرونده داده مش (*. meshes.h5)
  • پرونده داده مواد (*. materials)
  • هر پرونده GIS یا تصویر مانند TIFs ، JPGs یا shapefiles

یکی از راههای آسان تر برای تهیه برخی از این پرونده ها، استفاده از دستور منوی Save As Package است. این دستور در منوی File یافت می شود. با استفاده از این دستور، کلیه پرونده های ذکر شده در بالا در یک فایل ZIP واحد قرار می گیرند.


دستور Save As Package

اگر قبلاً SHR-2D را اجرا کرده اید و پرونده های راه حل دارید، این فایل ها باید با سایر فایل ها درج شوند. هنگام باز کردن پرونده پروژه، گاهی اوقات فایل های راه حل قابل مشاهده نخواهد بود. برای وارد کردن راه حل SRH-2D، دستور Open را انتخاب کرده، سپس پرونده * XMDF.h5 را پیدا کرده و آن را وارد پروژه کنید.


سیلندرهای HY-8

هنگام به اشتراک گذاشتن یک پروژه SRH-2D که شامل مسیرهای HY-8 است، پرونده HY-8 را حتماً وارد کنید. همچنین ممکن است لازم باشد شخص دریافت کننده پرونده ها قبل از اجرای دوباره SRH-2D دوباره HY-8 را مجدداً راه اندازی کند. این کار با انجام موارد زیر انجام می شود:

  • بر روی پوشش شرط حاشیه حاوی مخفی کلیک راست کرده و دستور منو HY-8 Options را انتخاب کنید.
  • پرونده HY-8 را انتخاب کنید.
  • قوس های HY-8 را انتخاب کنید، سپس کلیک راست کرده و فرمان Assign Linear BC را انتخاب کنید.
  • راه اندازی HY-8.


راه اندازی مجدد پرونده ها

اگر در این پروژه از یک پرونده راه اندازی مجدد استفاده شده است، حتما پرونده * .rst را با پروژه درج کنید. در برخی موارد، این پرونده قبل از اجرای SRH-2D باید دوباره در گفتگوی کنترل مدل SRH-2D مشخص شود.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools