جزوه توصیه‌های ساده برای مدیریت مصرف آب منتشر شد :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




جزوه توصیه‌های ساده برای مدیریت مصرف آب منتشر شد


مدیرکل دفتر مدیریت مصرف آب و آبفای وزارت نیرو: مجموعه "توصیه‌های ساده برای مدیریت مصرف آب" منتشر شد. مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و ارتقای بهره‌وری آب و آبفای وزارت نیرو از انتشار مجموعه "توصیه‌های ساده برای مدیریت مصرف آب" به منظور آشنایی مصرف‌کنندگان آب با راه‌کارهای ساده مدیریت مصرف آب خبر داد.

"بنفشه زهرایی" با اعلام این خبر گفت: به منظور آشنایی همه مصرف‌کنندگان آب با راه‌کارهای ساده مدیریت مصرف آب، راهنمایی با عنوان "توصیه‌های ساده برای مدیریت مصرف آب" توسط دفتر مدیریت مصرف و ارتقای بهره‌وری آب و آبفا تهیه شده است.

وی افزود: در تهیه این راهنما، سعی شده تا ضمن رعایت اجمال و استفاده از زبان ساده، اطلاعات مفیدی برای طیف وسیعی از مخاطبان فراهم گردد.

زهرایی ادامه داد: در این راهنما ابتدا مفاهیم پایه در مورد منابع و مصارف آب، تغییرات اقلیمی و شرایط خاص آب و هوایی و منابع آب ایران و بخصوص نحوه تامین آب و مدیریت فاضلاب شهرها تا حد امکان به زبان ساده تشریح شده و پس از آن، قوانین و مقررات، استانداردها و تعرفه‌های مرتبط با آب ارائه شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و ارتقای بهره‌وری آب و آبفای وزارت نیرو افزود: در بخش پایانی این راهنما تلاش شده است تا راه‌کارهای مدیریت مصرف آب در کاربری های غیرخانگی و خانگی و نیز راه‌کارهای عمومی مدیریت مصرف آب ارائه شوند.

وی با اشاره به شیوه‌های متفاوت مصرف و هدررفت آب در مشاغل و محیط‌های کاری مختلف، خاطرنشان کرد: آگاهی بخشی، گام نخست و بنیادین در حرکت به سوی توسعه پایدار و حفاظت از منابع آب است و امیدوار هستیم که تهیه این راهنما بتواند در ارتقای آگاهی عمومی اقشار مختلف جامعه در خصوص محدودیت منابع آب کشور و شیوه‌های مدیریت مصرف آب، نقش موثری ایفا کند.


دانلود جزوه آموزشی مدیریت مصرف












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools