نکاتی برای نقشه برداری از Solid به MODFLOW :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




نکاتی برای نقشه برداری از Solid به MODFLOW


استفاده از مدل های جامد می تواند به مدل سازی چینه نگاری پیچیده برای MODFLOW کمک کند. GMS اجازه می دهد تا با استفاده از مدل های جامد، پیچیدگی را به پروژه های MODLOW خود اضافه کنید. ماژول جامد برای مدل سازی جامدات استفاده می شود که پس از آن باید در مدل MODFLOW قرار گیرد تا مواد جامد در اجرای مدل MODFLOW گنجانده شوند.


هنگام افزودن مواد Solid به پروژه MODFLOW، پیچیدگی اضافی می تواند باعث ایجاد مشکلات در اجرای مدل شود. برای جلوگیری از نتایج نامطلوب، در اینجا چند نکته برای نقشه برداری از مواد جامد به MODLOW آورده شده است:


  • GMS شامل یک گزینه پیشرفته به نام Set Operations است. به طور کلی، در بیشتر موارد، Set Operations دیگر روش پیشنهادی برای ایجاد جامد نیست. توصیه می شود به جای آن از روش افق استفاده کنید.
  • رویکرد افق برای تولید مواد جامد، جامداتی را ایجاد می کند که به طور معمول بهتر در مدل MODFLOW قرار می گیرند.
  • استفاده از کاتالوگ Raster می تواند به تولید مواد جامد کمک کند. روش Fill / Clip به شما کمک می کند تا همان توزیع مواد حفظ شود، در حالی که امیدواریم با رفع شکاف ها یا سایر بی ثباتی ها مانع از موفقیت آمیز بودن Solids to MODFLOW شوید.
  • اگر هنوز دستور Solids to MODFLOW با مشکل روبرو است، می توان به جای آن از دستور Classified Material Zones برای انتقال داده های متریال به شبکه استفاده کرد. موادی که اختصاص داده می شوند می توانند به یکی از دو روش انتخاب شوند. یا ماده ای خواهد بود که مرکز سلول را پوشش می دهد یا ماده ای است که اکثر سلول را پوشش می دهد، اما فقط یک ماده می تواند اختصاص یابد.
  • روش دیگر، بسته HUF همچنین می تواند برای انتقال مواد استفاده شود زیرا چندین ماده را بدون تقسیم لایه های شبکه امکان پذیر می کند. با این حال، اگر در نقشه برداری از Solids به MODFLOW موضوعاتی وجود داشته باشد، ممکن است هنگام نقشه برداری از Solids به HUF با موارد مشابه روبرو شوید.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools