پاپ فرانسیس خواستار آب آشامیدنی سالم و بهداشت برای همه است :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




پاپ فرانسیس خواستار آب آشامیدنی سالم و بهداشت برای همه است


پاپ فرانسیس در مورد روز جهانی آب که هر ساله در 22 مارس برگزار می شود، تأمل می کند و می گوید این روز فرصتی برای تأمل و فراخوان است زیرا بسیاری از مردم در سراسر جهان به آب تمیز و بهداشت دسترسی ندارند. پاپ فرانسیس روز یکشنبه خواستار آب آشامیدنی تمیز و بهداشت برای همه شد و با بیان اینکه آب پاک چیزی است که "بسیاری از خواهران و برادران ما به آن دسترسی ندارند".


پاپ پس از نماز آنجلوس، سخنرانی سالانه روز جهانی آب را که هر ساله در 22 مارس برگزار می شود، بیان کرد:


"فردا روز جهانی آب است که ما را به تأمل در ارزش این هدیه شگفت انگیز و بی بدیل خدا دعوت می کند. برای ما معتقدان آب "خواهر" کالا نیست: این یک نماد جهانی و منبع زندگی و سلامتی است ".


پاپ با تاکید بر این واقعیت که بسیاری از مردم در سراسر جهان دسترسی کمی به آب دارند که شاید حتی آلوده باشد، پاپ گفت: "اطمینان از آب آشامیدنی و بهداشت برای همه لازم است."


پاپ در ادامه از کسانی که از طریق ظرفیت ها و مسئولیت های مختلف حرفه ای "برای این مهم کار می کنند" تشکر و تشویق کرد.


وی نمونه ای از انستیتوی آب و فاضلاب دانشگاه آرژانتین را که در کاخ آب در بوینس آیرس واقع شده برجسته کرد و هدف آن نقش مهمی در آموزش بهداشت و بهداشت در کشور و منطقه بود.


پاپ ادامه داد: "من به کسانی فکر می کنم که برای پیشبرد این کار تلاش می کنند" و آگاهی را در مورد اهمیت آب افزایش می دهند: "از شما آرژانتینی ها که در این دانشگاه آب کار می کنید بسیار سپاسگزارم!"


روز جهانی آب، که در 22 مارس برگزار می شود، آب را جشن می گیرد و آگاهی از بحران جهانی آب را افزایش می دهد. تمرکز اصلی این رعایت حمایت از دستیابی به هدف توسعه پایدار (SDG) 6 است: آب و فاضلاب برای همه تا سال 2030.


موضوع روز جهانی آب 2021 ارزش گذاری آب است: "ارزش آب بسیار بیشتر از قیمت آن است - آب برای خانوارها، غذا، فرهنگ، بهداشت، آموزش، اقتصاد و یکپارچگی محیط طبیعی ما ارزش بسیار زیاد و پیچیده ای دارد. . اگر هرکدام از این مقادیر را نادیده بگیریم، خطر سو mis مدیریت این منبع محدود و غیر قابل تعویض را داریم. SDG 6 برای اطمینان از آب و بهداشت برای همه است. بدون درک جامع از ارزش واقعی و چند بعدی آب، نمی توانیم از این منبع حیاتی به نفع همه محافظت کنیم. "












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools