مشاهده چندین سناریو GSSHA در هیدروگراف :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




مشاهده چندین سناریو GSSHA در هیدروگراف


آیا لازم بود چندین سناریوی GSSHA را با استفاده از یک هیدروگراف مقایسه کنید؟ قابلیت های جدیدی به WMS اضافه شده است که اکنون امکان ایجاد هیدروگراف هایی را فراهم می کند که می توانند نتایج حاصل از چندین حالت GSSHA را نمایش دهند. در این پست نحوه افزودن چندین سناریوی GSSHA به هیدروگراف ها بررسی می شود، ویژگی جدیدی که در WMS 11.1 معرفی شده است.


هیدروگرافی که چندین سناریوی GSSHA را نشان می دهد همه آنها را در یک هیدروگراف ترسیم می کند. یک افسانه در زیر نمودار نشان می دهد که کدام یک از سناریوهای GSSHA در هیدروگراف اجرا شده است، زیرا هر اجرا باید به رنگ متفاوت و به طور بالقوه به سبک خط دیگری باشد. ابعاد هیدروگراف به گونه ای خواهد بود که همه نمایشهای مختلف قادر به نمایش هستند.


برای اینکه بتوانید با هیدروگرافی هایی که چندین سناریو GSSHA را نشان می دهند کار کنید، چندین سناریوی GSSHA باید در WMS بارگذاری شوند تا با یکدیگر مقایسه شوند. این را می توان با بارگذاری چندین پروژه GSSHA که از همان منطقه در WMS استفاده می کنند، انجام داد. در صورت لزوم اینها را می توان بصورت یک فایل GSSHA Group Project (GGP) ذخیره کرد.


هنگامی که این سناریوها GSSHA اجرا می شوند، به جای استفاده از دستور معمول Run GSSHA، به جای آن به GSSHA بروید | دستور GSSHA Group را اجرا کنید. با این کار گفتگوی Save and Run GSSHA Group باز می شود. در اینجا، پروژه هایی که اجرا می شوند و همچنین نام فایل گروه می توانند انتخاب شوند. وقتی پروژه ها انتخاب شدند، با کلیک بر روی OK گفتگو بسته می شود و گفتگوی Model Wrapper ظاهر می شود. این مورد برای هر سناریویی که اجرا می شود همراه با بارگذاری لازم داده ها در WMS مطرح می شود. این بسته به ماهیت سناریوهای GSSHA، مقدار داده ای که بارگیری می شود و میزان سناریوهای مختلفی که همه باید اجرا شوند، احتمالاً مدتی طول خواهد کشید.


پس از اجرای کل گروه از سناریوهای GSSHA، با انتخاب هیدروگراف برای مشاهده باید نمودارهای مربوط به تمام سناریوهای مربوط به هیدروگرافی که اجرا شده اند نمایش داده شود. در صورت تمایل می توانید داده ها را بررسی کنید، و به طور بالقوه با ترکیبات مختلف اجرای جغرافیایی مرتبط آزمایش کنید.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools