دانلود Waterloo Hydrogeologic Visual MODFLOW Flex v6.1 x64 - شبیه‌سازی جریان آب‌های زیرزمینی :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




دانلود Waterloo Hydrogeologic Visual MODFLOW Flex v6.1 x64 - شبیه‌سازی جریان آب‌های زیرزمینی


Visual MODFLOW Flex محصول شرکت Waterloo Hydrogeologic و Schlumberger یکی از تخصصی‌ترین نرم افزارهای شبیه‌سازی و آنالیز آب‌های زیرزمینی و انتقال پسماند است. این نرم افزار با ارائه ابزار آنالیز و کالیبراسیون به همراه مصورسازی سه‌بعدی، مهندسان حوزه‌ی آب‌زمین‌شناسی را قادر می‌سازد تا به مطالعه پراکندگی و حرکت آب‌های زیرزمینی در خاک و سنگ‌های پوسته زمین به‌ویژه در سفره‌های آب زیرزمینی بپردازند. پروژه‌های تعریف شده در این نرم افزار قابلیت خروجی Surfer ASCII داشته که امکان ویرایش در محیط‌های دیگر نظیر Surfer و ArcMap و QGIS را فراهم می‌آورد.


قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Visual MODFLOW Flex:

  • شبیه‌سازی و آنالیز آب‌های زیرزمینی مطابق کدهای استاندارد صنعتی
  • مطالعه پراکندگی و حرکت آب‌های زیرزمینی در خاک
  • شبیه‌سازی فرآیند انتقال پسماند و آب‌های سطحی
  • مدل‌سازی عددی برای شبیه‌سازی پمپاژ چاه‌ها
  • مصورسازی سه‌بعدی کامل پروژه و مشاهده جزئیات آن
  • تعریف شرایط مرزی و خواص زمین توسط Field Calculator
  • ویرایش جدول‌بندی زمین‌های مورد مطالعه
  • خروجی ASCII و CSV و امکان ویرایش در ArcMap و QGIS
  • و ...

Visual MODFLOW Flex
Waterloo Hydrogeologic Visual MODFLOW Flex بیش از یک رابط کاربری گرافیکی برای شبیه سازی آب های زیرزمینی MODFLOW است. Visual MODFLOW Flex کدهای استاندارد صنعت برای جریان آب زیرزمینی و انتقال آلاینده ها، ابزارهای تجزیه و تحلیل و کالیبراسیون ضروری و قابلیت های خیره کننده سه بعدی را در یک محیط نرم افزاری ساده و با استفاده آسان جمع آوری می کند.

چرا Visual MODFLOW Flex را انتخاب می کنیم؟
- مدلها را سریعتر و کارآمدتر بسازید
با مدل سازی مفهومی سه بعدی یکپارچه، دیگر مجبور نخواهید شد یک مدل را دوباره بسازید. ورودی های مدل و طراحی شبکه را می توان در هر مرحله از فرآیند مدل سازی با تغییر اهداف مدل سازی، جمع آوری داده های بیشتر و درک بهتر از سطح زیرین به روز کرد.

-ساده، آسان برای استفاده
از سال 1995، Visual MODFLOW به دلیل رابط بصری و آسان برای استفاده شناخته شده است. با Visual MODFLOW Flex، مراحل مدلسازی به راحتی در یک رابط کاربری گرافیکی بصری و مبتنی بر گردش کار ارائه می شود و به شما این امکان را می دهد تا ببینید چه مراحلی را طی کرده اید، مرحله فعلی شما و چه مراحلی را باید برای رسیدن به اهداف مدل سازی خود به پایان برسانید.

- در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید
Visual MODFLOW Flex مدل سازی مفهومی سه بعدی مبتنی بر GIS و مدل سازی عددی را در یک محیط نرم افزاری یکپارچه ارائه می دهد. این امر نیاز به نگهداری ابزارهای پرهزینه پیش پردازش شخص ثالث را کاهش می دهد و روند مستعد خطا در انتقال داده ها به عقب و جلو بین بسته های نرم افزاری مختلف و قالب های داده را حذف می کند.

- مدل با اطمینان
قابلیت های مدل سازی مفهومی سه بعدی به شما امکان می دهد داده های خام GIS را در بینندگان دو بعدی، سه بعدی و مقطعی به راحتی تفسیر و تحلیل کنید. این یک تضمین کیفیت بصری از داده ها را فراهم می کند و به شما امکان می دهد قبل از طراحی مدل عددی درک کاملی از زیر سطح داشته باشید.

- مدلهای بزرگتر و پیچیده تر بسازید
Visual MODFLOW Flex مجهز به حجم وسیعی از داده های دقیق و با وضوح بالا است. با پشتیبانی 64 بیتی، می توانید از حافظه اضافی موجود در رایانه 64 بیتی استفاده کرده و سیستم های آب زیرزمینی بزرگ و پیچیده در مقیاس منطقه ای را شبیه سازی کنید.

- مدلهای معتبر بسازید
با مدل سازی یکپارچه، ورودی ها و خروجی های مدل را می توان به راحتی در کنار داده های میدان GIS خام به صورت سه بعدی تجسم کرد. این به شما امکان می دهد با نشان دادن نحوه تولید داده های مدل عددی (لایه های مدل، پارامترهای جریان، داده های شارژ مجدد) از داده های مفهومی (سیاهههای مربوط به گمانه، داده های GIS)، اعتبار مدل را ایجاد کنید. سر و مسیرهای محاسبه شده نیز می توانند در کنار داده های مدل مفهومی نمایش داده شوند تا فرضیه ها را تایید کرده و اعتبار مدل را بیشتر نشان دهند.

- به راحتی چندین مدل را مقایسه کنید
طراحی منحصر به فرد ویژوال MODFLOW Flex امکان مقایسه آسان مدل های متعدد را فراهم می کند که به شما امکان می دهد سناریوهای مدل سازی جایگزین، عدم تفکیک شبکه و تفسیرهای آب و زمین شناسی را ارزیابی کنید.


سیستم مورد نیاز
Visual MODFLOW Flex requires the following minimum hardware configuration:
Operating Systems Windows 10 Pro or Enterprise, Windows 8.1 Pro or Enterprise, Windows 7 Professional, Enterprise or Ultimate
Processor x64
Hard Disk 500GB drive with enough room to run a model. Waterloo Hyrdrogeologic recommends 50GB free space
RAM 8 GB or more recommended
Networking Hardware Network Card (required for soft key licensing)

If you intend to work with large models (est. > 500,000 nodes), it is recommended that you use 64-bit version of Visual MODFLOW Flex, and increase your RAM (10 GB or more).

Software Requirements
The Visual MODFLOW Flex installation package requires the following software configuration:

- Microsoft .NET Framework 4.0
- Microsoft Office (2000 or later). If you do not have Office, you must install the Microsoft Access Database Engine.

مشخصات
  • شرکت سازنده: واترلو هیدروژئولوژیک / Waterloo Hydrogeologic Link to
  • نام انگلیسی: Visual MODFLOW Flex
  • شماره نسخه: v6.1
  • نام فارسی: ویژوال مودفلو فلکس
  • حجم فایل: 560 مگابایت
  • تاریخ انتشار: 14:58 - 1398/8/11 | 2019.11.02

راهنمای نصب
  • نرم افزار را نصب کنید.
  • محتویات پوشه Cracked file را در محل نصب نرم افزار* کپی و جایگزین فایل (های) قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
  • محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید:
  • در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید.
  • در ویندوز 7: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
  • در ویندوز 8: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در صفحه Start Screen کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
  • در ویندوز 10: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.


حجم دانلود: 500 مگابایت
رمز فایل: www.Basin.ir












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools