مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره «آب و رسانه» تمدید شد :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره «آب و رسانه» تمدید شد

دبیرخانه نخستین جشنواره سراسری «آب و رسانه» اعلام کرد، مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره «آب و رسانه» تا پایان روز چهار شنبه 15 شهریور ماه تمدید شد. به گزارش شبکه خبری آب ایران، نخستین جشنواره سراسری «آب و رسانه» با عنوان «شتاب در تغییر برای حل بحران آب» 23 خردادماه سال‌جاری طی فراخوانی اهل قلم و رسانه را به تدبر و تعمقی دوباره در مسائل مبتلابه مایه حیات بخش «آب» فراخواند تا در قالب‌های متعدد اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی اهمیت آب را در اقلیم عمدتاً خشک و نیمه خشک سرزمین پهناور ایران بار دیگر به تصویر کشیده و همگان را به تلاش و مشارکتی مضاعف در مدیریت و بهره‌برداری از منابع محدود آبی کشور دعوت کنند.


این جشنواره توسط شرکت مدیریت منابع آب ایران و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در رشته‌های گزارش خبری، تیتر، مصاحبه و گفت‌وگوی تفصیلی، یادداشت و سرمقاله، عکس و گزارش تصویری، طنز و کاریکاتور، گزارش ویدئویی و صوتی (رادیو و تلویزیون)، محصولات چندرسانه‌ای (اینفوگرافیک، موشن گرافیک و فتوکلیپ) برای دریافت آثار فراخوان داده است.


بر این اساس 8 محور با موضوعاتی چون وضعیت برداشت آب از منابع زیرزمینی و ضرورت تغییر در آن، تغییر اقلیم و ضرورت انطباق با کم‌آبی و ارتقای بهره‌وری، اصلاح الگوی مصرف آب در بخش شرب و کشاورزی با اتکا به شیوه‌های بهره‌ورانه اقتصاد، معیشت و تغییر در روند مصرف آب در بخش کشاورزی، رویکردهای حکمرانی آب در کشور و مسیرهای تغییر برای بهبود حکمرانی، جایگزینی آب‌های نامتعارف در بخش شرب و کشاورزی و جایگزینی آن با منابع ارزشمند سطحی و زیرزمینی، تجربیات حکمرانی آب در دیگر کشورها و راهکاری برون‌رفت از چالش‌های موجود، تامین آب شرب و چالش‌های آن برای آبرسانی به کلانشهرها و روستاهای کشور آب در برنامه‌های توسعه کشور و جایگاه آن در برنامه هفتم توسعه و سرانجام ا‌قتصاد پساب و جایگزینی آن در بخش صنعت و کشاورزی صنعتی، دستمایه تولید آثار ارزشمند اصحاب رسانه قرار گرفته است.


بر اساس فراخوان جشنواره، آثاری که از 27 خرداد تا 27 مرداد  1402 تهیه و منتشر شده باشند، می‌توانند از طریق ارسال و بارگذاری در وب‌سایت اختصاصی به آدرس  https://event.nww.ir به رقابت در این جشنواره بپردازند. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفت به برگزیدگان اول تا سوم در هر رشته جوایز ارزشمندی اهدا خواهد شد.


بر این اساس، دبیرخانه جشنواره سراسری آب و رسانه از سوم تیرماه با هدف مدیریت و انجام فعالیت‌های اجرایی جشنواره، همکاری با کمیته علمی، تهیه و تدوین آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی و همچنین پاسخگویی به پرسش شرکت کنندگان، آغاز به کار کرده است.


علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره جهت طرح پرسش‌های مطرح می‌توانند با همکاران دبیرخانه در شرکت منابع آب ایران به شماره تلفن‌های ۴۳۶۸۰۰۲۴-021 و ۴۳۶۸۰۰۳۰-021 (آقای اسکویی و خانم ناظمی نیا) تماس حاصل کنند. 













نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools