استفاده از حالت گرافیک نرم افزار SMS :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




استفاده از حالت گرافیک نرم افزار SMS


آیا تاکنون در منوی استارت خود متوجه شده اید که GMS  SMS و WMS همگی دارای نسخه قابل اجرا در نرم افزار هستند که می گوید "حالت گرافیک نرم افزار"؟ آیا نمی دانید از این برای چه چیزی استفاده می شود؟ حالت گرافیکی نرم افزار برای کمک به حل مشکلات در هنگام عدم تطابق بین نرم افزار XMS و کارت گرافیک در رایانه ای که نرم افزار را اجرا می کند ایجاد شده است. در حالی که ما در تلاشیم تا عملکرد XMS را در طیف گسترده ای از کارت های گرافیکی داشته باشیم، برخی از کارتهای گرافیکی از نسخه های فعلی XMS پشتیبانی نمی کنند.

هنگام عدم تطابق، ممکن است در اجرای نرم افزار با مشکل روبرو شوید. مسائلی که ما اتفاق افتاده ایم شامل موارد زیر است:


هنگام ترسیم اشیاء جدید، اشیاء از پنجره گرافیکی ناپدید می شوند.

هنگام تغییر نماها، اشیاء موجود در پنجره گرافیکی هنگامی که هنوز باید قابل مشاهده باشند از بین می روند.

اشیاء موجود در پنجره گرافیکی که نمی توانند پنهان یا از بین بروند ظاهر می شوند.

در برخی موار ، برنامه XMS آغاز نخواهد شد.

در موارد دیگر، برنامه XMS به طور ناگهانی بسته می شود.

استفاده از حالت گرافیکی نرم افزار باعث می شود دستگاه برنامه XMS را نادیده بگیرد که کارت گرافیک را دور بزند. فکر می کنم آن را به عنوان "حالت امن" برای XMS بشناسیم. انجام این کار بار سنگینی بر حافظه و پردازنده دستگاه می گذارد، اما به طور معمول امکان استفاده از برنامه XMS را بدون ایجاد مشکل در کارت گرافیک فراهم می کند.


برای دسترسی به حالت گرافیک نرم افزار، به منوی شروع خود بروید و XMS مورد نظر را با "حالت گرافیک نرم افزار" در عنوان انتخاب کنید.


اگر با استفاده از حالت گرافیکی نرم افزار مسئله ای را که تجربه کرده اید برطرف کند، هنوز یک کار دیگر وجود دارد: درایور کارت گرافیک خود را به روز کنید.


به روزرسانی درایورهای کارت گرافیک شما اغلب مشکلات ناشی از عدم تطابق بین برنامه XMS و کارت گرافیک را برطرف می کند. برای به روزرسانی درایورهای کارت گرافیک برای سیستم عامل خود، روش استاندارد را دنبال کنید. در برخی موارد، برای بروزرسانی درایورها باید به وب سایت سازنده کارت گرافیک مراجعه کنید.


پس از به روزرسانی درایورهای کارت گرافیک، معمولاً می توانید بدون استفاده از حالت گرافیکی نرم افزار، همچنان از برنامه XMS استفاده کنید.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools