کدام استان‌ها بیشترین میزان بارش را طی ۲۴ ساعت گذشته داشتند؟ :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




کدام استان‌ها بیشترین میزان بارش را طی ۲۴ ساعت گذشته داشتند؟


طی ۲۴ ساعت گذشته در ۴۰ ایستگاه هواشناسی کشور بارشی بیش از ۵ میلیمتر ثبت شده است و استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و شهرستان دماوند تهران بیشترین میزان بارش را دریافت کرده‌اند.

طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعات پایانی دیشب (۲۲ بهمن) استان‌های اردبیل و گیلان بیشترین میزان بارش را در کشور داشته‌اند، به طوری‌که در ایستگاه هواشناسی سرعین اردبیل ۱۱.۴ میلیمتر بارش ثبت شده و پس از آن در ایستگاه هواشناسی جیرنده گیلان ۱۱.۳ میلیمتر بارش گزارش شده است.


بر اساس اطلاعات مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی، مازندران و شهرستان دماوند تهران ۱۰.۸ میلیمتر بارش طی ۲۴ ساعت گذشته دریافت کرده‌اند.


استان‌های قزوین و همدان نیز در رتبه‌های بعدی بیشترین میزان بارش در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته هستند، به طوری‌که در ایستگاه هواشناسی معلم کلایه قزوین ۹.۴ میلیمتر بارش ثبت شده است و در تویسرکان همدان ۹.۳ میلیمتر بارش داشته‌ایم.


بر اساس اعلام سایت مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی در ایستگاه هواشناسی نصرت‌آباد سیستان و بلوچستان نیز ۸.۶ میلیمتر بارش و در ایستگاه لواسان تهران نیز ۶.۸ میلیمتر بارش طی ۲۴ ساعت گذشته ثبت شده است.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools