درک شبکه توزیع آب - بخش اول :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




درک شبکه توزیع آب - بخش اول


خلاصه اجرائی

شبکه توزیع آب امروزه با چالش های زیادی روبرو شده است از جمله افزایش تقاضای تولید، کمبود آب، زیرساخت های فرسوده و تأمین اعتبار پروژه های سرمایه. علاوه بر این، خدمات شهری همچنین باید با تغییرات سریع در فناوری و امنیت اطلاعات سازگار باشند. برای کمک به رفع این چالش ها، Esri ساختارها و ابزارهای داده نسل جدید را از طریق شبکه ابزار ArcGIS تحویل داده است،که این ابزار موجود در نسخه 10.6 و بالاتر ارائه داده شده است. این شبکه ابزار ArcGIS Enterprise را برای ایجاد یک وب سایت GIS یکپارچه به کار می برد. این سیستم امکان به اشتراک گذاری شبکه شما در کل سازمان را فراهم می کند، و یک نمای معتبر از دارایی های شما را برای همه کسانی که به آن نیاز دارند فراهم می کند.


ابزار شبکه قابلیت های پیشرفته مدل سازی دارایی، معماری مدرن وب GIS و ابزارهای تجزیه و تحلیل را ارائه می دهد که سطوح بی سابقه ای از جمع آوری اطلاعات را برای آگاهی عملیاتی و تصمیم گیری بهتر فراهم می کند. شبکه ابزار همچنین به عنوان یک سیستم متمرکز از ضبط است که توسط همه افراد در هر وسیله در هر زمان می توان به آن دسترسی داشت. این منجر به افزایش کارآیی در عملیات روزانه، پروژه های برنامه ریزی و پاسخ به شرایط اضطراری می شود. شبکه ابزار همچنین می تواند با سایر سیستمهای تجاری مانند مدیریت سفارش کار و SCADA برای یک نمایش عملیاتی کاملاً خودکار در زمان واقعی یکپارچه شود.


شبکه سودمندی برنامه های کاربردی را قادر می سازد تا مکان دارایی ها را مدلسازی کنند، از جمله مدل سازی تنظیمات داخلی مجامع پیچیده مانند خانه های پمپ، گودال های ارائه آب، و بخش های دریچه. جریان منابع از طریق این مجموعه های پیچیده در طول تجزیه و تحلیل شبکه به حساب می آید، با این حال دارایی ها همچنین می توانند در تجسم نقشه پنهان شوند تا نمای عملی را تشخیص دهند. دارایی هایی که جریان را کنترل می کنند، مانند دریچه ها، می توانند مدل شوند تا جریان مستقیم آن را از طریق لوله ها منعکس کنند و آنچه را که در زمان واقعی اتفاق می افتد، به تصویر بکشند.


شبکه ابزار به گونه ای طراحی شده است که می تواند سطوح جدیدی از مشخصات را در تجزیه و تحلیل از قبیل شناسایی نواحی از دست دادن آب یا تعیین دریچه ها در صورت قطع شدن آب در آن ببندد. دارایی ها و مشتریانی که متاثر از قطع هستند نیز قابل شناسایی هستند. مدیریت فرعی امکان جداسازی زیرمجموعه ها در شبکه را بر اساس ویژگی های متداول مانند فشار امکان پذیر می کند. این قابلیت های تجزیه و تحلیل اضافی و تجسم شبکه را به وجود می آورد.


نمودارهای شبکه را می توان از شبکه ابزارهای نرم افزاری ایجاد کرد که نمای شماتیک از اتصالات شبکه را ارائه می دهد. این نمودارها تجسم روشنی از اتصال و روابط بین ویژگیهای موجود در شبکه ارائه می دهند که همیشه در نمای نقشه سنتی مشهود نیست.


درک شبکه توزیع آب - بخش اول

درک شبکه توزیع آب - بخش دوم

درک شبکه توزیع آب - بخش سوم

درک شبکه توزیع آب - بخش چهارم












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools